Gothic Roleplay


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EQ, Gospodarka, Propozycje rozwoju, Nowości.

#1
Przejdę z marszu do tematu. Uważam że lepszy ekwipunek, nie powinien być w zasięgu wszystkich szkodników. Dlaczego? Dlatego że szkodników jest ZA DUŻO, wszyscy są potężni, gospodarka padła. Lepsze pancerze powinny być dostępne tylko dla wybranych. Jak zostać wybranym? Należy sobie zasłużyć, ale NIE wchodząc Laresowi w dupę tylko przykładowo wykazać się na szczególnie groźnej akcji, gdzie bez problemu można dostać CK. Takiemu to z marszu bym sprzedał pancerz. Ewentualnie kowale/płatnerze mogliby napisać jakieś questy, wypełniane przy asyście GMa, ale takie z SENSEM. 

Generalnie chodzi o stworzenie nowej przepaści 
1. kret(za mało)
2. szkodnik(ZA DUŻO)
3. coś
4. cośv2 - Może jedną z nowych pozycji zostaliby jacyś nowicjusze magów? Totalna nowość i zmiana gry ~ runy,mana.
5. najemnik itd.
Każda z "rang" ma dostęp do x ekwipunku.

Jeśli chodzi o całokształt gospodarki, uważam że przydałby się update całego eq. Wiem że weszły te całe pancerze, nie znam ich statów, gdyż nie chcę mi się czekać 25h na T2, ale jeśli robią one różnice między poprzednimi, to pozostaje tylko do wprowadzenia nowa broń. W gruncie rzeczy, można też na skróty trochę zmienić cyferki robiąc przepaść w eq, ale umiejętnie, żeby nie dopakować mocniej wyfarmionych już graczy. 

Druga sprawa to wprowadzenie zastępcy Laresa, nie żebym coś do niego miał, ale niektórzy nie mogą go złapać nawet przez tydzień, przez co przykładowo nie może ruszyć Quest, więc aktywny GM byłby w sam raz. Jasne że musiałby to jednak przedyskutować z Laresem (OOC) i po x czasie wydać decyzję. Lepsze to niż kampienie na jedną osobę w grze.

Trzecia sprawa to długie questy, zmieniające mapę/grę ale tego jeszcze do końca nie przemyślałem. Przykładowo mamy teraz ten statek i okazuje się że to piraci, po czym znajdujemy pancerz jednego z nich w kabinie. Ktoś go bierze zanosi np. do mnie jako płatnerza i mamy nowy pancerz do craftowania. Można by tak robić z mieczami, pancerzami, a nawet runami - jeśli to kiedykolwiek ruszy.

Jeśli chodzi zaś o zmiany mapy ma się to następująco np. Ktoś otwiera kryptę v1, v2, v3. Co się dzieje? Rozdział 5 Returning 2.0 Zalew trupów i mamy podmienione noby na szkielety i trochę grozy. Już się wszystko zaczyna kręcić i jest ciekawie. Aby wszystko wróciło do normy trzeba oczywiście coś tam zrobić. - przykład na szybko ale wiadomo o co chodzi. 

Zaznaczam to wszystko były tylko PRZYKŁADY, nie zaś przemyślane pomysły na event itp.

P.S W razie w, nie czepiać mi się błędów ortograficznych czy innego szajsu, ledwo co znalazłem czas żeby to napisać. Sesja ssie.
Odpowiedz

#2
Mysle, ze nie ma co sie tak bardzo szczypac o gospodarke. Generalnie jednym z najlepiej rozwinietych tego typu serwerow roleplay jest zagraniczna eleska, gdzie prosperuje caly handel legalny oraz nielegalny, mimo tego, ze kazdy moze zostac milionerem w pare dni bez wiekszego wysilku, poswiecajac troche czasu na niezbyt skomplikowane aktywnosci, ale jednak wiekszosc gra normalnie. Gdyby tutaj kazdy mogl miec co chce, to przez pierwszy tydzien prawie wszyscy biegaliby w ciezkim pancerzu z mistrzem, a potem sytuacja by sie wyklarowala, bo jesli kazdy jest potezny, to nikt nie jest potezny i wyznacznikiem poterznego gracza bylby poziom rp, a nie statystyki czy ekwipunek.

A jesli chodzi o wydarzenia i misje, ktore dlugofalowo wplywalyby na sytuacje w obozie oraz pod bariera, to raczej beda. Tak jak wspomniales, wprowadzenie niespotykanego wczesniej przedmiotu poprzez odnalezienie schematu/przepisu gdzies w ruinach czy sprowadzenie go do kolonii uzywajac placu wymian, gdy ten juz zacznie funkcjonowac. W przyszlosci jak najbardziej do zrealizowania. Teraz juz widzimy skutki takiego questa, odnowa tamy spowodowala wyciecie lasu, co znalazlo odzwierciedlenie w wygladzie mapy.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Forum software by © MyBB 1.8.20 Theme © iAndrew 2016