Gothic Roleplay


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3ds max, problem z modelami .asc

#1
Witam, mam problem z modelami asc z Gothica, po zaimportowaniu pliku zbroi za pomocą Kerraxem model jest jakiś dziwny, lekko przezroczysty. Problem polega na tym że nie mam opcji wrzucenia tekstury na ten /przezroczysty/ model, ani przeciągnięcie tekstury na model nie działa, ani nakładanie jej za pomocą material editor nie daje żadnych efektów. Dodam że 3DS to wersja z 2010, spotkał się ktoś kiedyś z takim problemem?

[Obrazek: unknown.png]
Odpowiedz

#2
Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale wiem jak to naprawić. Te przezroczyste elementy modelu są odwrócone wewnętrzną stroną na zewnątrz (polygony są jednostronne, a domyślnie niewidzialną ich stronę zazwyczaj chowany wewnątrz bryły). Wystarczy zaznaczyć niewidzialne/odwrócone poly i je odwrócić. Wydaje mi się, że ta opcja w 3dsmaxie nazywa się "Flip Normals"
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Forum software by © MyBB 1.8.20 Theme © iAndrew 2016