Gothic Roleplay


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Patch #2

#1
- Usunęliśmy naukę myślistwa 2 i 3 poziomu u Mariana. Wszystkie osoby związane z projektami myśliwskimi mają już nadane odpowiednie umiejętności. Reszta będzie rozwijana w trakcie gry o czym dowiecie się już wkrótce
- Od teraz u Mariana można uczyć się procentowej umiejętności strzelania z łuku i kuszy (Kusza dopiero jutro tj. 17 maja, wcześniej jej nie używajcie bo stracicie punkty)
- Co godzinę, wraz z PN i ruda nasza postać odzyskuje 10 staminy
- Nauczyciele od teraz informują jaki jest koszt nauki w rudzie
- Wytwarzając ryżówkę z podstawowych materiałów teraz zamiast 1 tworzymy 10 napojów alkoholowych
- Dużo osób nadużywa polowania na potwory robiąc z tego farmę, dlatego od teraz każde zabicie potwora kosztuje nas 5 staminy
- Powiększono zakres komend supporterów
- Logowanie już działa poprawnie.
- Pierwsze misje dla graczy są już aktywne, więcej o tym w dziale z misjami
Odpowiedz

#2
Od razu zapytam co jeśli ktoś tak jak ja nauczył się po prostu w grze pierwszego poziomu myślistwa u Mariana? Koszt to był bodajże 15 PN'ów i +/- 25 bryłek, umiejętności pozostają czy też może poszerzają się?
Odpowiedz

#3
Nie myśleliście nad spowolnieniem wzrostu umiejętności? Niebawem okaże się, że szkodnicy będą nie lada twardzielami.
Odpowiedz

#4
nie a co
Odpowiedz

#5
Dobrze wiedzieć że nie tylko mi się wydaję, że PN lecą za szybko.
[Obrazek: IHzoJBD.png]
Odpowiedz

#6
(05-16-2019, 10:28 PM)Nieslysz napisał(a): Nie myśleliście nad spowolnieniem wzrostu umiejętności? Niebawem okaże się, że szkodnicy będą nie lada twardzielami.

Czy ja wiem? 50 siły, zręczności + 30PNów długo będzie niedoścignione.
[Obrazek: VoOtmYh.png]
Odpowiedz

#7
Niby nie moja sprawa, bo dopiero zaczynam gre, ale fajnie by bylo gdyby administracja ustawila maksymalny prog PN na postac, np 100 czy iles tam. Da to szanse nowym graczom ktorzy zaczynaja teraz, lub dopiero beda grac, bo jesli te PNy beda nadawane caly czas, to osoby ktore maja konta od premiery beda zbyt potezne dla nowych osob. Oprocz zbalansowania gry, powstrzyma to takze farmerow.
Odpowiedz

#8
Mały zonk występuje przy łowiectwie, bowiem nawet w sytuacji, gdy loot nie leci (mówię o mięsie ze ścierwojada, innych nie próbowałem) to pobiera staminę. Trochę nie fair i średnio się czuje, gdy trace zapas 30 staminy a nawet jednego mięsa nie dostaję.

Dodając się do @Down

Tym bardziej bezsensowny jest układ, w ktorym wilk ma mniej życia ergo prościej go zabić od kretoszczura. Polowania na zwierzęta dające mięso - śćierwojady, kretoszczury szcególnie, powinny dawać mięso albo zawsze, albo nawet 2 wzwyż. Polowanie dla MOŻLIWOŚĆI zdobycia jednego mięcha mija się z celem.
[Obrazek: nt8W9qg.png]
Odpowiedz

#9
No pierwsze co by przyszło mi na myśl to zamiast strzelać do ścierwojadów i goblinów, polecieć na tereny orków blokować i tłuc tylko wargi, bo szkoda by marnować staminy na jakieś kretoszczury i inne badziewia, a nie zawsze będzie na serwerze gamemaster żeby pogonić kogoś takiego orkowym szamanem. Sam pomysł na ograniczenie tego w taki sposób chyba jest nietrafiony bo na jedno mięso które po ugotowaniu przywraca 3 punkty staminy taki myśliwy aby je zdobyć musi zużyć średnio 15 Porównując do innych prac takich jak łowienie ryb czy zbieranie ryżu, to jest najmniej opłacalne a wymaga pnów na naukę. Nawet przed patchem taki myśliwy więcej jadł niż polował jeśli nie chciał mieć bw co pół minuty bo z 0% łucznictwa zasięg też jest zerowy. Dobrze by było jakby zabijanie wilków/wargów zabierało 15/30 staminy a reszta mobów miała to zmniejszone do jednego lub dwóch, bo albo zabicie ich niczego nie daje, albo przez takie selektywne polowania nie będzie mięsa w karczmie, natomiast wszyscy będą latać w panckach z wargów bo to dla myśliwego to będzie dużo lepszy biznes bo jest ruda i stamina się zgadza.

Może przeceniam czyjś spryt ale już w sumie się zdążyłem przekonać, że jeśli jest jakaś możliwość na optymalizację tego na co pozwolił skrypt to będzie to ktoś to szybko znajdzie i wykorzysta.
sloik mnie tirem przejechał
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Forum software by © MyBB 1.8.20 Theme © iAndrew 2016